• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

AXO erfarenheter

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

noll

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
376
Mottagna reaktioner
84
Poäng
247
Ber om ursäkt om jag orsakade frustration över att jag svarade en annan än er i tråden. Hoppas det inte ställde med allt för stora olägenheter för er. Givetvis ska ett svar komma omg och inte drygt en månad efter. Hoppas på överseende!
 

Goxu

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
28 Juli 2021
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
47
Poäng
157
Ber om ursäkt om jag orsakade frustration över att jag svarade en annan än er i tråden. Hoppas det inte ställde med allt för stora olägenheter för er. Givetvis ska ett svar komma omg och inte drygt en månad efter. Hoppas på överseende!
Var inte mening att var på dig. Reagerade mer att någon skriver 3år bara för att kolla när tråden är startad mer än när frågan till dig ställdes.
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Ber om ursäkt om jag orsakade frustration över att jag svarade en annan än er i tråden. Hoppas det inte ställde med allt för stora olägenheter för er. Givetvis ska ett svar komma omg och inte drygt en månad efter. Hoppas på överseende!
Det var mer en skämtsam, ingen som ska ta illa upp haha! Ursäkta om det skapade något onödigt. Ha en bra dag vännen!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp